مطالعه عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری

مقدمهَ

برند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.http:www.Financialexpress.com)  ).

امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم می باشد هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت گردد.برند دارایی نامشهود هر شرکت می باشد که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).

بدیهی می باشد در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده می باشد.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار موثر باشد که این به نوبه خود میتواند بر اندازه موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد فرق میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی بهره گیری می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول می باشد.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با در نظر داشتن اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند می باشد,زیراعنصری می باشد که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,تأثیر های مهمی اعمال می کند,متمایز کننده محصول و خدمت می باشد,با مصرف کننده ارتباط مستقر می کند و به عنوان یک حوزه قانونی اقدام می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).

دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده می باشد و هدف آن شناسایی و فرق محصولات می باشد.(Aker,1991).

رونی اظهار می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به مقصود شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد بهره گیری می باشد.Roony,1995) ).

برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد بهره گیری قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد می باشد:

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1-مطالعه و سنجش تأثیر هد فگذاری درایجاد انگیزه و تعهد کارکنان به برند بانک.

2-مطالعه و سنجش عوامل موثر بر تعهد و وفاداری کارکنان نسبت به برند بانک.

3-مطالعه و سنجش عوامل موثر بر عملکرد برند در سطح کارکنان در بانک ملت.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری

با فرمت ورد