عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان93

کارت بدهی/اعتباری Debit & Credit Card :

کارتهایی با ماهیت دو گانه هستند به این شکل  که هم می تواند به عنوان کارت بدهی بهره گیری گردد یعنی مشتری می تواند مبالغی را به حساب کارت واریز نموده و در خریدها و برداشتهای نقدی از درگاه های الکترونیکی, از آن مبلغ بهره گیری نماید و هم می تواند از اعتبار کارت بهره گیری نماید. به این شکل که در صورت صفر بودن موجودی نقدی کارت، برداشتها و خریدها از اعتبار کسر می گردد که شرایط تسویه آن همانند کارت اعتباری می باشد. خدمات بانکی مجاز قابل ارائه آن شامل تمامی مواردی که برای کارت بدهی Debit و کارت اعتباری Credit تبیین داده شده می باشد.

2-1-20-2-7 )کارت خرید یا بن کارت Payment Card or Bin Card :

کارتهای خرید یا بن کارت به آن دسته  کارتهایی گفته می گردد که صرفاً قابلیت خرید داشته و امکان برداشت و انتقال وجه از آنها میسر نمی باشد.این نوع کارتها هم می توانند به صورت کارت بدهی باشند یعنی در ابتداء مبالغی در آنها شارژ شده و سپس مشتری آن مبلغ را در خریدهای خود از طریق درگاه های الکترونیکی به فروشنده پرداخت می نماید یا به صورت اعتباری بوده یعنی سقف اعتباری در آن شارژ شده که مشتری تا آن سقف می تواند خرید نماید و تسویه آن همانند کارتهای اعتباری
می باشد با این تفاوت که پس از اتمام اعتبار و پرداخت بدهی دیگر قابل شارژ اعتبار مجدد نمی باشد. در واقع این کارتها را سازمانها و شرکتهای بمنظور پرداخت هزینه های خواربار، پوشاک یا پاداش کارکنان خود درخواست و اقدام به شارژ آن را بعمل می آورند.

2-1-20-3 )سامانه های بانکداری مجازی:

2-1-20-3-1 سامانه تلفن بانک :

ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت را فراهم می نماید. در این شیوه بانکها با طراحی نرم افزار مربوطه و نصب آن برروی سرور مربوطه و اتصال خطوط مخابراتی ویژه E1 به کارت IVR (Interactive Voice Response)  متصل به سرور تلفن بانک، این امکان را فراهم می نمایند که مشتری با مستقر کردن تماس با شماره تلفن مربوطه ، بتوانند با راهنمایی مرحله به مرحله که توسط اپراتور خودکار تلفن گویا صورت می پذیرد، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهد.

خدمات بانکی مجاز قابل ارائه به تبیین ذیل می باشد:

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 

انتقال وجه کارت به کارت داخلی.

انتقال وجه سپرده به سپرده داخلی.

انتقال وجه بین بانکی از طریق ساتنا و پایا.

دریافت صورتحساب کارت بانکی و سپرده به صورت گویا و فاکس.

پرداخت قبوض شرکتهای خدماتی (آب,برق,گاز و…).

مسدود کردن کارت بانکی.

پرداخت اقساط تسهیلات.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1: کارایی مورد انتظار مشتری از بانکداری همراه بر پذیرش بانکداری همراه توسط کاربر تاثیرگذار می باشد.

2 : اعتماد تأثیر موثری در پذیرش بانکداری همراه دارد

3 : تبلیغات بر کارایی مورد انتظار مشتری از بانکداری همراه تاثیرگذار می باشد

4 : تبلیغات بر اعتماد مشتری تاثیرگذار می باشد.

5 : شرایط تسهیل کننده برای مشتری بر پذیرش بانکداری همراه توسط وی اثرگذار می باشد.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :

 مطالعه عوامل موثر بر پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان93

  با فرمت ورد